Logo i identyfikacja wizualna dla marketerów i praktyków

Chcesz zrozumieć, jak skutecznie budować rozpoznawalność marki oraz tworzyć zapadające w pamięć logotypy? Zapisz się na nasz kurs “Logo i identyfikacja wizualna dla marketerów i praktyków”!

Ten intensywny kurs nauczy Cię, jak projektować spójne i atrakcyjne identyfikacje wizualne, które przyciągną uwagę i zbudują silną markę.

Podczas zajęć dowiesz się, jak tworzyć logotypy od podstaw, jak dobierać kolory, czcionki i elementy graficzne, aby w pełni oddać charakter marki. Zdobędziesz również praktyczną wiedzę na temat psychologii kolorów, typografii oraz najnowszych trendów w projektowaniu graficznym.

Na naszym kursie zaprojektujesz własny znak wraz z księgą znaku, której zakres obejmuje budowę, wersje znaku, pole ochronne, kolorystykę, typografię. Nauczysz się pracy w programach graficznych: Adobe Photoshop, Illustrator, Indesign, a także poznasz zasady zapisu formatów plików graficznych oraz różnice wynikające z przygotowania grafik do rozmaitych celów.  Zdobędziesz też praktyczną wiedzę dotyczącą współpracy z potencjalnymi zleceniobiorcami.

Indywidualne podejście do kursantów oraz niewielka grupa uczestników zapewniają najwyższą jakość kształcenia.

Program kursu

  1. Opracowanie briefu.
  2. Opracowanie wstępnych wariantów znaku.
  3. Projektowanie elementów identyfikacji wizualnej
  4. Identyfikacja wizualna, logo – podstawowe informacje i pojęcia
  5. Księga znaku (brandbook) – zasady projektowania.
  6. Opracowanie księgi znaku

Sylwetka prowadzącego

Tomasz Sadowski
Tomasz Sadowski

Dr Tomasz Sadowski – projektant graficzny i adiunkt w Instytucie Nauk o Informacji UKEN w Krakowie. Nerd rozkochany w zarządzaniu barwą. Czynny zawodowo projektant, który upiększa świat i dawkuje praktyczną wiedzę studentom INoI. W 2015 roku obronił dyplom magisterski w Akademii Sztuki w Szczecinie na kierunku grafika, w specjalności grafika projektowa z wynikiem bardzo dobrym. Jego realizacja dyplomowa – System identyfikacji wizualnej Szybkiej Kolei Metropolitalnej (SKM) w Szczecinie – została wyróżniona w przeglądzie „Najlepsze dyplomy 2015” w kategorii identyfikacja portalu Font nie czcionka oraz w przeglądzie „Design 32. Najlepsze Dyplomy Projektowe Akademii Sztuk Pięknych 2015”. W latach 2016-2022 zawodowo związany był z Akademią Sztuki w Szczecinie, gdzie pełnił funkcje laboranta w Laboratorium Cyfrowego Druku Prototypowego oraz wykładowcy na wydziale grafiki.

Jego specjalizacją jest identyfikacja wizualna, interesuje się także zagadnieniami związanymi z przygotowaniem plików do druku i procesami poligraficznymi. 

Scroll to Top
Skip to content