Stypendium ministra za znaczące osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2025/2026

Informacje ogólne

Od dnia 1 października 2025 r. uruchomiony został nabór wniosków o przyznanie stypendiów Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za znaczące osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2025/2026. Stypendium ministra to inny rodzaj wsparcia niż bardziej powszechne i dostępne stypendium rektora przyznawane na naszej Uczelni.

Procedura składania wniosków

Nabór wniosków będzie prowadzony za pośrednictwem Zintegrowanego Systemu Usług dla Nauki Obsługa Strumieni Finansowania (ZSUN/OSF). Aby zarejestrować wniosek, student musi posiadać konto w systemie ZSUN/OSF. Konto to zakłada pracownik Działu Spraw Studenckich dla każdego studenta zainteresowanego złożeniem wniosku. Tylko wnioski złożone za pośrednictwem tego systemu będą rozpoznawane przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Składanie i rejestracja wniosku

Wypełnienie wniosku nie jest równoznaczne z jego złożeniem. Wnioski mogą być składane wyłącznie przez rektora uczelni lub osobę przez niego upoważnioną. Osoby zainteresowane powinny zarejestrować kompletny wniosek do dnia 17 października 2025 r. Termin ten gwarantuje, że wszystkie prawidłowo wypełnione wnioski zostaną uwzględnione podczas przekazywania ich przez JM Rektora.

Dodatkowe informacje

Przewijanie do góry
Skip to content