mgr inż. Emanuel Studnicki
Dyżur:
PIĄTEK 13.30-15.00
ORCID ID:
Stanowisko:
- Asystent w Katedrze Zarządzania Informacją
Pełnione funkcje:
- Opiekun III roku Architektury informacji
Wykształcenie:
- 2009 Akademia Pedagogiczna w Krakowie, kierunek Edukacja – Techniczno Informatyczna, specjalność: Technika z Informatyką
- 2015 Akademia Pedagogiczna w Krakowie, studia podyplomowe – Technologie elektronicznego przetwarzania informacji
Specjalizacja naukowa:
- Technologie elektronicznego przetwarzania informacji
- Technologie przetwarzania materiałów cyfrowych,
- Projektowanie i administrowanie stron internetowych,
- e-Learning (clickmeeting, cisco telepresence, smartboard, cisco webex meeting server, social server, moodle,)
- Zdalne formy komunikacji i przekazywania informacji
- Cyfrowe narzędzia ankietowe
- Wirtualizacja narzędzi komunikacyjnych
Zainteresowania badawcze:
- Nauki społeczne,
- Nauki o komunikacji społecznej i mediach,
- Nauka o informacji, zarządzanie informacją, multisensoryczność, zdalne formy kształcenia, elektroniczne przetwarzania dokumentów cyfrowych, zdalne formy komunikacji i przekazywania informacji
Prowadzone zajęcia:
- Digitalizacja
- Techniki prezentowania informacji
- Technologia przetwarzania dokumentów cyfrowych
- Strategie projektowania architektury informacji
- Copywriting & branding
- Cyfrowe narzędzia ankietowe
- Narzędzia e-learningowe
- Wirtualizacja narzędzi komunikacyjnych
- Zintegrowane systemy informacyjne
- Nowe Media
- Strategia projektowania architektury informacji
- Web design
- Techniki prezentowania informacji
- Przekaz multimedialny
Współpraca ze środowiskiem:
Wybrane publikacje:
- Nauczyciel badacz – naukowiec, dydaktyk i refleksyjny praktyk / Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec i Emanuel Studnicki. Wydawnictwo LIBRON – Filip Lohner, 2020; 288 s.
- Polskojęzyczna przestrzeń internetowa wokół powieści Hobbit, czyli tam i z powrotem Johna Ronalda Reuela Tolkiena / Michał Rogoż, Emanuel Studnicki; Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia. – 2020, Z. 18, s. 165-182
- Teacher as researcher – from the transferer of knowledge to the leader of scientific research. W: New trends and research challenges in pedagogy and andragogy. Kraków: Uniwersytet Pedagogiczny w KrakowieIn: Tomczyk, Ł., Ryk, A., Prokop, J.(Eds.). DOI 10.24917/9788394156893.2; s. 21-35
- Education in the area of new new media on the example of youtube and interdisciplinary workshops. W: SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION: ENGAGING THE NEW GENERATION. Red. V. Lamanauskas. Siauliai 2017, s. 129-132. wydaje przed konferencyjne
- Increasing youth’s ecological awareness of air pollution with the use of new media. W: SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION: ENGAGING THE NEW GENERATION. Red. V. Lamanauskas. Siauliai 2017, s. 89-91. wydaje przed konferencyjne
- Cyberuzależnienie fikcja a zarazem rzeczywistość w egzystencji codziennego życia studenta. W: MEDIALNE KOMPETENCIE V INFORMAĆNEJ SPOLOĆNOSTI Zbornik z vedeckej konferencie s medzinarodnou ućastou konanej v dńoch 12. a 13. aprila 2007. Red. S. Magal, M. Mistrik, D. Petranova, Trnava 2007, s. 143-145
- Cyberuzależnieni@ przeciwdziałanie uzależnieniom od komputera i Internetu. W: Cyberuzależnienia Red. E. Mastalerz, K. Pytel, H. Noga. Kraków 2007, s. 159-166